Zgłaszam rażące nieprawidłowości w związku z niezgodnością podanej w opisie formuły żywieniowej dot. obiadokolacji , które według prezentacji TUI miały być podawane w formie bufetu a w rzeczywistości były to żenująco skromne mini dania serwowane do stolików!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! proszę o wyjaśnienie problemu?????? Ponadto wyczarterowany przez TUI lot do Warszawy odbył się 5 godzin po czasie , nie wspomnę o warunkach pobytu na lotnisku i .........................................wprowadzaniu pasażerów w błąd tj. nie podanie właściwego powodu tak drastycznego opóźnienia lotu. wobec powyższego moja rodzina poniosła straty ekonomiczne, na okoliczność tych nieprawidłowości byliśmy zmuszeni udać się z warszawy do torunia taxi a mąż nie mógł podjąć pracy. oczekuję wyjaśnień i przesłania formularzu reklamacyjnego , justyna miastkowska Grzegorz marcinek
niezgodność prezentowanej oferty ze stanem faktycznym dot. pobytu w hotelu Bouradanis Village Hotel błąd Nowe
Odpowiedź główna
Witamy,
Przykro nam, że zarezerwowana oferta nie spełniła Państwa oczekiwań. Jeżeli uważają Państwo, że usługa nie została wykonana zgodnie z umową mają Państwo prawo do złożenia oficjalnej reklamacji w formie pisemnej na adres naszej siedziby w Warszawie, w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia pisma otrzymają Państwo odpowiedź.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Komentarze
sylwiaj
Przykro nam, że zarezerwowana oferta nie spełniła Państwa oczekiwań. Jeżeli uważają Państwo, że usługa nie została wykonana zgodnie z umową mają Państwo prawo do złożenia oficjalnej reklamacji w formie pisemnej na adres naszej siedziby w Warszawie, w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia pisma otrzymają Państwo odpowiedź.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
2016-08-08 09:58