Witam.
Kilka godzin temu dokonalem rezerwacji poprzez nowa strone.
Po wypelnieniu wszystkich danych, wybraniu przelewu online kliknalem przycisk Zatwierdz.
Zostalem przekierowany na inna strone ze szysko poszlo OK i ze konsultant skontaktuje sie w przeciagu 24h zby potweirdzic oferte.
Na maila potwierdzenie rezerwacji z informacja ze mam czekac na konsultanta.
Jak sie okazalo, w przypadku gdy zakupione wakacje sa kilka dni od obecnej daty, ten proces jest inny.
Jak sie dowiedzialem po kilkudziesieciu minutach na infolini i przelaczaniu pomiedzy roznymi osobami, powinienem zostac przekierowany na strone banku w celu dokonania platnosci!!!!!
Gdybym nie sprawdzal takich rzeczy po kilka razy, okazaloby sie ze nie mam wakacji a oferta mogla by byc wykupiona przez inne osoby.
Sugeruje wylaczenie i dopracowanie tej nowej strony, gdy taka wada powinna ja na starcie dyskwalifikowac.
Nowa strona błąd Nowe
Witam.
Kilka godzin temu dokonalem rezerwacji poprzez nowa strone.
Po wypelnieniu wszystkich danych, wybraniu przelewu online kliknalem przycisk Zatwierdz.
Zostalem przekierowany na inna strone ze szysko poszlo OK i ze konsultant skontaktuje sie w przeciagu 24h zby potweirdzic oferte.
Na maila potwierdzenie rezerwacji z informacja ze mam czekac na konsultanta.
Jak sie okazalo, w przypadku gdy zakupione wakacje sa kilka dni od obecnej daty, ten proces jest inny.
Jak sie dowiedzialem po kilkudziesieciu minutach na infolini i przelaczaniu pomiedzy roznymi osobami, powinienem zostac przekierowany na strone banku w celu dokonania platnosci!!!!!
Gdybym nie sprawdzal takich rzeczy po kilka razy, okazaloby sie ze nie mam wakacji a oferta mogla by byc wykupiona przez inne osoby.
Sugeruje wylaczenie i dopracowanie tej nowej strony, gdy taka wada powinna ja na starcie dyskwalifikowac.
Pozdrawiam
Michal