Forum sugestii tui.pl





Pomóż nam usprawnić nową stronę!

Zmieniamy się dla Ciebie. Czekamy na Twoje sugestie i uwagi. Dzięki nim nasz serwis będzie coraz lepszy.

0 głosów

fatalna strona błąd Sprawdzane

Po co została oddana do uzytku strona która właściwie nie nadaje sie do użytku??? Mam wybrany konkretny hotel. Chcę sprawdzić daty i ceny. I.... nie ma jak tego zrobic, bo nie ma żadnego pola do wpisania wyszukiwanego słowa... Nie mogłam też zmienic daty urodzenia drugiego dziecka. Gdy raz kliknęłam przez przypadek inny rok niz powinnam, system pamietal rok urodzenia młodszego dziecka i nie otwierała się lista roczników starszych niż 2008 rok... Musiałabym zmieniać datę klikając co miesiąc strzałką przez 4 x po 12 miesiecy żeby dojść do właściwej daty...
Czemu po komunikacie że nie ma oferty w danym terminie, nie pokazują się inne zbliżone terminy w tym samym hotelu? Czemu nie mogę wybrać przedziału czasowego dla wyjazdu np 5-7 dni 8-10 dni 11-14 dni? Przeciez moze być tak, że hotel nie ma miejsc na pobyt 8 dniowy ale ma miejsca na pobyt 6 dniowy z tą samą datą przyjazdu. Dlaczego klient nie dostaje takiej informacji i widzi tylko brak miejsc...
I można tak pisać i pisać....

anonim 2015-12-15 18:54
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękujemy za przesłaną opinię. Poniżej odnieśliśmy się szczegółowo do zgłoszonych przez Panią problemów.

Wyszukiwanie hotelu po nazwie jest aktualnie możliwe za pomocą opcji "Znajdź hotel", która znajduje się w stopce strony. Aktualnie pracujemy nad optymalizacją tej funkcjonalności. Docelowo przeniesiemy ją we wskazane przez Panią miejsce - prawy górny róg strony.

Jeśli chodzi o daty urodzin dzieci, analizujemy ten błąd. Pomocne byłoby wskazanie przez Panią, gdzie dokładnie ten problem wystąpił? (na głównej wyszukiwarce, na konfiguratorze z listą ofert?)

Dziękujemy również za sugestię dotyczącą dodania konkretnych długości pobytu. Weźmiemy ją pod uwagę przy planowaniu zmian na stronie.

Pozdrawiamy,
Zespół TUI

Komentarze

TUI Poland
TUI Poland
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

Dziękujemy za przesłaną opinię. Poniżej odnieśliśmy się szczegółowo do zgłoszonych przez Panią problemów.

Wyszukiwanie hotelu po nazwie jest aktualnie możliwe za pomocą opcji "Znajdź hotel", która znajduje się w stopce strony. Aktualnie pracujemy nad optymalizacją tej funkcjonalności. Docelowo przeniesiemy ją we wskazane przez Panią miejsce - prawy górny róg strony.

Jeśli chodzi o daty urodzin dzieci, analizujemy ten błąd. Pomocne byłoby wskazanie przez Panią, gdzie dokładnie ten problem wystąpił? (na głównej wyszukiwarce, na konfiguratorze z listą ofert?)

Dziękujemy również za sugestię dotyczącą dodania konkretnych długości pobytu. Weźmiemy ją pod uwagę przy planowaniu zmian na stronie.

Pozdrawiamy,
Zespół TUI

2015-12-16 10:30


Dodaj komentarz