Forum sugestii tui.pl





Pomóż nam usprawnić nową stronę!

Zmieniamy się dla Ciebie. Czekamy na Twoje sugestie i uwagi. Dzięki nim nasz serwis będzie coraz lepszy.

0 głosów

rezerwacja pytanie Rozwiązane

Dzień dobry,
wykupiłam wycieczkę na Kretę w hotelu Oceanis Hotel.. Na portalu mytui.pl po zalogowaniu się nie widzę, który typ pokoju został zarezerwowany. Według oferty powinien być to typ DZX1, od strony gór, czyli ani nie najlepszy (DZM1), ani nie najgorszy (DZZ1). Czy będzie na to jakieś potwierdzenie? Chciałabym, aby na miejscu nie okazało się, że mam gorszy pokój niż ten, który wybrałam :)

anonim 2016-01-20 10:52
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękujemy za przesłane zapytanie. Przekażemy je do Działu Obsługi, który skontaktuje się z Panią bezpośrednio na podany adres e-mail.

Pozdrawiamy,
Zespół TUI

Komentarze

uTo377834
Tomasz.Zawisza@tui.pl
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

Dziękujemy za przesłane zapytanie. Przekażemy je do Działu Obsługi, który skontaktuje się z Panią bezpośrednio na podany adres e-mail.

Pozdrawiamy,
Zespół TUI

2016-01-25 14:30


Dodaj komentarz