Składam rezerwację o 20:30 wieczorem i wybieram opcję "Płatność w punkcie TUI"... Dostaję maila że w ciągu 12h mam dokonać płatności w punkcie TUI. 99% miejsc jest o 8:30 jeszcze zamkniętych. C'mon.. wyluzujcie trochę... dajcie chociażby opcję 12h roboczych dla wybranego punktu TUI
12h na opłatę w punkcie TUI? Serio? błąd Nowe
anonim
2016-02-05 23:58
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłane zapytanie. Przekażemy je do odpowiedniego działu, który skontaktuje się z Państwem bezpośrednio na podany adres e-mail lub telefonicznie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
Tomasz.Zawisza@tui.pl
Dziękujemy za przesłane zapytanie. Przekażemy je do odpowiedniego działu, który skontaktuje się z Państwem bezpośrednio na podany adres e-mail lub telefonicznie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
2016-02-09 16:06