Wsłuchując się w opinie naszych klientów nieustannie pracujemy nad optymalizacją strony. Czy ma Pan jakieś konkretne sugestie, które pomogłyby nam osiągnąć oczekiwany przez Pana poziom?
Informatyk ,który uruchomił nową stronę Waszej firmy,powinien poszukać innego zajęcia. W poważnej i szanowanej firmie.,jej strona internetowa działa od pierwszego dnia,po wprowadzeniu zmian.
Żenada! Pomyślcie nad zmianą przewoźnika!!!!! Lub niech ten obecny wymieni w końcu ten archaiczny tabor na nowszy, a sprzedawczynie kanapek (czytaj: obsługę samolotu) na stewardesy. Właśnie wróciliśmy z Mauritius i postanowiłem podzielić się z Wami moją opinią. Jak wspomniałem wcześniej, samolot Arke Fly pamięta lepsze czasy, są problemy z klimatyzacją- nie działa! Po załadowaniu pasażerów obsługa musiała otwierać drzwi samolotu i robić przeciąg, gdyż kobiety mdlały z gorąca!!! W czasie lotu w tamtą stronę nie był dostępny żaden film w języku polskim, a przecież za to min. dopłacam do klasy Premium Comfort! Obsługa jest naprawdę niemiła, nieprzyjazna, opakowania po posiłkach nie sprzątane. Wymiotujące dziecko jest omijane z daleka, żadnej pomocy w sprzątaniu. W porównaniu do zeszłego roku (lot do Meksyku, termin świąteczno- noworoczny) poziom usług, bardzo słaby zresztą, znacznie się obniżył!!! Wiem, że liczy się cena, że personel przepracowany itd ale czy marka TUI nie zobowiązuje czasem? Jestem pewien, że nie traktujecie w ten sam sposób turystów niemieckich czy holenderskich. Nas traktujecie jak gorszy sort ludzi. Przykre to.
Mam nadzieję, że ludzie z tego lotu też coś o nim napiszą, tutaj lub na innych forach, oraz że przeczyta to ktoś, komu zależy na dobrym imieniu TUI.
Impreza, o której piszę to Mauritius 26.12- 7.01
Dziękujemy za przesłaną opinię. Stara strona nie jest już dostępna. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza nowa strona spełniała oczekiwania naszych klientów. Bylibyśmy wdzięczni za podzielenie się z nami, co dokładnie możemy zoptymalizować w naszym serwisie.
Ta "NOWA STRONA" to moim zdaniem to jakaś kpina z potencjalnych klientów TUI.Uwagi i słowa krytyki powinno kierować się do HANOWERU ,do centrali TUI.Informatyk i jego szef ,a więc ,ludzie,którzy odpowiadają za tą"NOWĄ STRONĘ" powinni poszukać innego zajęcia.Pisanie uwag i sugestii nie ma sensu,bo osoby odpowiedzialne za istniejący stan rzeczy,po prostu NAS olewają,
Wszystkie opinie naszych klientów są wnikliwie analizowane. Aktualnie intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem najczęściej pojawiających się sugestii m.in. związanych z wyszukiwarką kontekstową czy filtrowaniem ofert poprzez wylot od - do.
Prosimy o wskazanie, co uniemożliwia Pani korzystanie z naszej strony. Pozwoli nam szybciej zlokalizować ewentualne problemy na stronie i im przeciwdziałać.
Dziękujemy za przesłaną sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę przy planowaniu kolejnych zmian na stronie. Niezależnie skontaktujemy się na podany adres e-mail, żeby pomóc w wybraniu szukanej oferty.
Witam,
Mauritius najpiękniejsze wyspa chyba na świecie:), jak ktoś może to musi tam być:).
Moja mała sugestia tyczy się tylko samego lotu.
W stronę Mauritiusa w samolocie nie było rozrywki pokładowej w polskim języku, a powinna być, bo nie każdy musi znać inne języki w szczególności dzieci. Obiad był tylko dla wegetarian, a moja rodzina do nich nie należy, wolałabym mięsne danie.
W stronę powrotną rozrywka była już w języku polskim:) mam nadzieję, że już tak zostanie, że latając z Polski rozrywka będzie po Polsku. Najbardziej co mnie mnie zdenerwowało w locie powrotnym to śniadanie które było nie do zjedzenia. Jakaś mazia niby jajecznica, przypalona parówka, dżem , ale nie dali bułki. Nie dość, że trzeba płacić za jedzenie, ale to tylko w Polsce w samolotach to jeszcze te śniadanie było nie do zjedzenia.
Mam nadzieję , że ktoś zwróci na to co napisałam uwagę i nie będzie TUI miało więcej takich wpadek, bo bardzo lubię te biuro:).
BRZYDULA
Dziękujemy za przesłane sugestie. Zostaną one przekazane do osób odpowiadających za ofertę naszego biura.
Cieszymy się, że Mauritius przypadł Pani do gustu:)
Na dole strony dostępne są sekcje z linkami "O TUI", "Przydatne informacje", "Regulaminy", "TUI w Internecie", W części "Przydatne informacje" znajduje się odnośnik "Znajdź hotel".
Dziękujemy za komentarz. Aktualnie nie mamy możliwości automatycznego wyłączania nieaktualnych ofert. Niemniej jednak możemy Panią zapewnić, iż temat jest nam znany i jeśli tylko pojawi się taka możliwość, wprowadzimy ją na stronę.
Mało zdjęć, a te co są to nic nie pokazują ciekawego, kiedyś wg mnie mieliscie najbardziej czytelna stronę , a to podstawą żeby klient kupił wycieczkę. Brak okna z wyszukiwaniem.
Okno wyszukiwarki pojawi się na stronie jeszcze w tym tygodniu. Chętnie poznamy więcej sugestii na temat tego, co konkretnie moglibyśmy usprawnić w naszym nowym serwisie.
Opis wycieczek fakultatywnych bardzo słaby, bardzo ogólnikowy, np. wycieczka statkiem i Nessebar - nic o zwiedzaniu miasta, nic o ofercie na statku. I każda następna taka sama.
Jeśli wybieram Turcję Egejską to na starej stronie mam Hotel Batihan Beach Resort w terminie 27.08.2015, zaznaczam oceny 4 i 5, all inclusive i pokój rodzinny, a na nowej stronie ta oferta się w ogóle nie pojawia.
Nowa strona TUI nie jest przyjazna dla klienta. Stara była dużo lepsza. Poza tym stara była bardziej czytelna. Na nowej brakuje opcji powrotu do ostatnio oglądanych hoteli, a taka opcja była na starej stronie. To ułatwiało życie klientowi. A teraz za każdym razem trzeba szukać wszystkiego od początku....
Po zmianie strony pojawił się problem z wyszukaniem ofert, które rozpoczynają się w konkretnym dniu i definiowane są na określony termin. Wyszukiwarka podaje imprezy, które rozpoczynają się w terminie późniejszym. Na starej stronie nie było takich problemów.
Pozdrawiam
Janusz Kwasniewicz
Dziękujemy za przesłaną uwagę. Aktualnie kończymy prace nad optymalizacją wyszukiwarki z filtrami. Jeszcze w tym tygodniu pojawi się możliwość definiowania konkretnego zakresu dat wylotu (od-do). Będzie też możliwość wybrania wylotu w konkretnym dniu.
Aktualnie wybranie oferty dla hotelu jest możliwe poprzez zaznaczenie jednej z dostępnych opcji na liście, a następnie kliknięcie guzika "WYBIERZ OFERTĘ". Pracujemy nad zmianą tego mechanizmu, tak by jego działanie było bardziej jednoznaczne.
Aktualnie nie ma możliwości wyszukiwania wycieczek które odbywają się np od początku czerwca do września, jest możliwość wyszukania tylko wycieczek dniem wylotu +11 dni od zaznaczonej daty
nowa strona,jakies my tui jest poprostu BEZNADZIEJNA,poprzednia była najlepsza sugestia Sprawdzane
Dzień dobry,
Wsłuchując się w opinie naszych klientów nieustannie pracujemy nad optymalizacją strony. Czy ma Pan jakieś konkretne sugestie, które pomogłyby nam osiągnąć oczekiwany przez Pana poziom?
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
nowa strona TUI sugestia Sprawdzane
Informatyk ,który uruchomił nową stronę Waszej firmy,powinien poszukać innego zajęcia. W poważnej i szanowanej firmie.,jej strona internetowa działa od pierwszego dnia,po wprowadzeniu zmian.
Po fatalnym debiucie "nowej strony" ,. strona spełnia moje oczekiwania. Pozdrawiam.
ARKE FLY sugestia Sprawdzane
Żenada! Pomyślcie nad zmianą przewoźnika!!!!! Lub niech ten obecny wymieni w końcu ten archaiczny tabor na nowszy, a sprzedawczynie kanapek (czytaj: obsługę samolotu) na stewardesy. Właśnie wróciliśmy z Mauritius i postanowiłem podzielić się z Wami moją opinią. Jak wspomniałem wcześniej, samolot Arke Fly pamięta lepsze czasy, są problemy z klimatyzacją- nie działa! Po załadowaniu pasażerów obsługa musiała otwierać drzwi samolotu i robić przeciąg, gdyż kobiety mdlały z gorąca!!! W czasie lotu w tamtą stronę nie był dostępny żaden film w języku polskim, a przecież za to min. dopłacam do klasy Premium Comfort! Obsługa jest naprawdę niemiła, nieprzyjazna, opakowania po posiłkach nie sprzątane. Wymiotujące dziecko jest omijane z daleka, żadnej pomocy w sprzątaniu. W porównaniu do zeszłego roku (lot do Meksyku, termin świąteczno- noworoczny) poziom usług, bardzo słaby zresztą, znacznie się obniżył!!! Wiem, że liczy się cena, że personel przepracowany itd ale czy marka TUI nie zobowiązuje czasem? Jestem pewien, że nie traktujecie w ten sam sposób turystów niemieckich czy holenderskich. Nas traktujecie jak gorszy sort ludzi. Przykre to.
Mam nadzieję, że ludzie z tego lotu też coś o nim napiszą, tutaj lub na innych forach, oraz że przeczyta to ktoś, komu zależy na dobrym imieniu TUI.
Impreza, o której piszę to Mauritius 26.12- 7.01
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt. Pańska wiadomość została przekazana do Działu Przelotów.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Gdzie jest stara wersja strony TUI? pytanie Sprawdzane
Jak mogę wrócić do przeglądania starej wersji strony TUI?
Nowa, jest delikatnie mówiąc -beznadziejna.
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłaną opinię. Stara strona nie jest już dostępna. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza nowa strona spełniała oczekiwania naszych klientów. Bylibyśmy wdzięczni za podzielenie się z nami, co dokładnie możemy zoptymalizować w naszym serwisie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Brak wycieczek z Lublina sugestia Sprawdzane
Fajną macie ofertę, ale brak wylotów z Lublina. Szkoda, bo muszę wybrać inne biuro podróży :(
Dzień dobry,
W najbliższym czasie nie planujemy dodania wylotów z Lublina. Niemniej jednak dziękujemy za sugestię.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
nowa strona tui sugestia Sprawdzane
Ta "NOWA STRONA" to moim zdaniem to jakaś kpina z potencjalnych klientów TUI.Uwagi i słowa krytyki powinno kierować się do HANOWERU ,do centrali TUI.Informatyk i jego szef ,a więc ,ludzie,którzy odpowiadają za tą"NOWĄ STRONĘ" powinni poszukać innego zajęcia.Pisanie uwag i sugestii nie ma sensu,bo osoby odpowiedzialne za istniejący stan rzeczy,po prostu NAS olewają,
Dzień dobry,
Wszystkie opinie naszych klientów są wnikliwie analizowane. Aktualnie intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem najczęściej pojawiających się sugestii m.in. związanych z wyszukiwarką kontekstową czy filtrowaniem ofert poprzez wylot od - do.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Idę wybierać do Itaki sugestia Sprawdzane
Powiem szczerze.... nie mam sił meczyć się z nową stroną ...... tracę czas....
W tym roku wyjedziemy chyba z Itaki, mimo iz zawsze z TUI.
Dzień dobry,
Prosimy o wskazanie, co uniemożliwia Pani korzystanie z naszej strony. Pozwoli nam szybciej zlokalizować ewentualne problemy na stronie i im przeciwdziałać.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
chciałabym wybrac pokoj z widokiem na morze i zeby tylko takie hotele wyskakiwaly z dostepnym takim pokojem sugestia Sprawdzane
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłaną sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę przy planowaniu kolejnych zmian na stronie. Niezależnie skontaktujemy się na podany adres e-mail, żeby pomóc w wybraniu szukanej oferty.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
lot Mauritius 26.12 - 08.01.2016 UWAGI sugestia Sprawdzane
Witam,
Mauritius najpiękniejsze wyspa chyba na świecie:), jak ktoś może to musi tam być:).
Moja mała sugestia tyczy się tylko samego lotu.
W stronę Mauritiusa w samolocie nie było rozrywki pokładowej w polskim języku, a powinna być, bo nie każdy musi znać inne języki w szczególności dzieci. Obiad był tylko dla wegetarian, a moja rodzina do nich nie należy, wolałabym mięsne danie.
W stronę powrotną rozrywka była już w języku polskim:) mam nadzieję, że już tak zostanie, że latając z Polski rozrywka będzie po Polsku. Najbardziej co mnie mnie zdenerwowało w locie powrotnym to śniadanie które było nie do zjedzenia. Jakaś mazia niby jajecznica, przypalona parówka, dżem , ale nie dali bułki. Nie dość, że trzeba płacić za jedzenie, ale to tylko w Polsce w samolotach to jeszcze te śniadanie było nie do zjedzenia.
Mam nadzieję , że ktoś zwróci na to co napisałam uwagę i nie będzie TUI miało więcej takich wpadek, bo bardzo lubię te biuro:).
BRZYDULA
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłane sugestie. Zostaną one przekazane do osób odpowiadających za ofertę naszego biura.
Cieszymy się, że Mauritius przypadł Pani do gustu:)
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
hotel Captains sugestia Sprawdzane
Nie mogę wejść w ofertę hotelu Captains na Zakynthos,którą wykupiłam na czerwiec 2016r.Strona pokazuje tylko 7 hoteli z opcją all.
Dzień dobry,
Aktualnie oferta dla Hotelu Captain's nie jest dostępna na stronie. Pod poniższym linkiem znajdzie Pani opis samego hotelu: http://www.tui.pl/wypoczynek/grecja/zakynthos/hotel-captains-zth11005
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
funkcja "ostatnio oglądane" sugestia Sprawdzane
Fatalnie. Brak możliwości podejrzenia ostatnio oglądanych hoteli.
WRÓĆCIE DOPOPRZEDNIEJ STRONY.
NIE PSUJCIE TEGO, CO DOBRZE DZIAŁA.
Tomek
Dzień dobry,
Dziękujemy za opinię. Aktualnie pracujemy nad dodaniem funkcjonalności "Ostatnio oglądanych ofert".
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
"Znajdz hotel" sugestia Sprawdzane
gdzie jest stopka strony,żeby znajeżć hotel?
Dzień dobry,
Na dole strony dostępne są sekcje z linkami "O TUI", "Przydatne informacje", "Regulaminy", "TUI w Internecie", W części "Przydatne informacje" znajduje się odnośnik "Znajdź hotel".
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
aktualizacja sugestia Sprawdzane
jedyna uwaga to aktualizacja ofert, brak aktualizacji na bieżąco oferty widnieja po kilka godzin a są już niedostępne.
Dzień dobry,
Dziękujemy za komentarz. Aktualnie nie mamy możliwości automatycznego wyłączania nieaktualnych ofert. Niemniej jednak możemy Panią zapewnić, iż temat jest nam znany i jeśli tylko pojawi się taka możliwość, wprowadzimy ją na stronę.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
to idiotyczne sugestia Sprawdzane
weszłem tu przypadkowo i widząc beznadziejne oferty zrobie antyreklame wszystkim znajomym
ps na podany adres nie wchodziłem od 3 lat bo zapomniałem hasła
Dzień dobry,
Czy opinia dotyczy strony http://www.tui.pl/first-minute? Z tego adresu dostaliśmy zgłoszenie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Nowa strona sugestia Sprawdzane
Mało zdjęć, a te co są to nic nie pokazują ciekawego, kiedyś wg mnie mieliscie najbardziej czytelna stronę , a to podstawą żeby klient kupił wycieczkę. Brak okna z wyszukiwaniem.
Dzień dobry,
Okno wyszukiwarki pojawi się na stronie jeszcze w tym tygodniu. Chętnie poznamy więcej sugestii na temat tego, co konkretnie moglibyśmy usprawnić w naszym nowym serwisie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
wyszukiwarka na stronie www sugestia Sprawdzane
Powinna być wyszukiwarka hoteli, tak jak było na starej wersji strony. Wpisywało się nazwę dawało na lupkę i gotowe
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłaną opinię. Jeszcze w tym roku wprowadzimy funkcjonalność wyszukiwarki "po nazwie".
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
wycieczki fakultatuwne sugestia Sprawdzane
Opis wycieczek fakultatywnych bardzo słaby, bardzo ogólnikowy, np. wycieczka statkiem i Nessebar - nic o zwiedzaniu miasta, nic o ofercie na statku. I każda następna taka sama.
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłaną sugestię. Przekażemy ją do osób zajmujących się opisami wycieczek na stronie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Brak hotelu w ofercie na nowej stronie błąd Sprawdzane
Jeśli wybieram Turcję Egejską to na starej stronie mam Hotel Batihan Beach Resort w terminie 27.08.2015, zaznaczam oceny 4 i 5, all inclusive i pokój rodzinny, a na nowej stronie ta oferta się w ogóle nie pojawia.
Dziękujemy za sugestię. Sprawdzimy przyczynę występowania tego błędu.
-
Kamil
strona internetowa sugestia Sprawdzane
zdjęcia tych samych ludzi, ręczników i dzieci w galerii hotelu są bez sensu. Rozumiem co to ma sugerować ale to bez sensu.
Dzień dobry,
Dziękujemy za zgłoszenie. Informacja została przekazana do naszego działu technicznego.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
zapytanie pytanie Sprawdzane
Witam
czy maja Panstwo w ofercie pobyt 3 tygodniowy w sierpniu w hotelu Fontanellas Majorka , wylot z Katowic, 3 osoby, HB
prosze o info
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłane zapytanie. Przekażemy je do Działu Sprzedaży, który skontaktuje się z Państwem bezpośrednio na podany adres e-mail.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Nowa strona TUI sugestia Sprawdzane
Nowa strona TUI nie jest przyjazna dla klienta. Stara była dużo lepsza. Poza tym stara była bardziej czytelna. Na nowej brakuje opcji powrotu do ostatnio oglądanych hoteli, a taka opcja była na starej stronie. To ułatwiało życie klientowi. A teraz za każdym razem trzeba szukać wszystkiego od początku....
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłaną opinię. Aktualnie pracujemy nad dodaniem funkcjonalności ostatnio oglądanych hoteli.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Nowa strona błąd Sprawdzane
Po zmianie strony pojawił się problem z wyszukaniem ofert, które rozpoczynają się w konkretnym dniu i definiowane są na określony termin. Wyszukiwarka podaje imprezy, które rozpoczynają się w terminie późniejszym. Na starej stronie nie było takich problemów.
Pozdrawiam
Janusz Kwasniewicz
Dzień dobry Panie Januszu,
Dziękujemy za przesłaną uwagę. Aktualnie kończymy prace nad optymalizacją wyszukiwarki z filtrami. Jeszcze w tym tygodniu pojawi się możliwość definiowania konkretnego zakresu dat wylotu (od-do). Będzie też możliwość wybrania wylotu w konkretnym dniu.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
Nie można znależć oferty sugestia Sprawdzane
Przycisk "Wybierz ofertę" nie działa,pisałam już dwukrotnie
Witamy ponownie,
Aktualnie wybranie oferty dla hotelu jest możliwe poprzez zaznaczenie jednej z dostępnych opcji na liście, a następnie kliknięcie guzika "WYBIERZ OFERTĘ". Pracujemy nad zmianą tego mechanizmu, tak by jego działanie było bardziej jednoznaczne.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
wyszukiwarka sugestia Sprawdzane
Aktualnie nie ma możliwości wyszukiwania wycieczek które odbywają się np od początku czerwca do września, jest możliwość wyszukania tylko wycieczek dniem wylotu +11 dni od zaznaczonej daty
Dzień dobry,
Dziękujemy za zgłoszenie. Aktualnie pracujemy nad dodaniem możliwości wyboru zakresu dat od-do.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI
portał sugestia Sprawdzane
poprzednia wersja strony odpowiadała mi bardziej ponieważ widziałem ile miejsc pozostało
Dzień dobry,
Dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę podczas planowania kolejnych zmian w serwisie.
Pozdrawiamy,
Zespół TUI